Od lutego 2019 roku LV BET Zakłady Bukmacherskie zaprezentuje się w zupełnie
odmienionej odsłonie. Wprowadzony zostanie nowy system identyfikacji wizualnej
w komunikacji marketingowej marki. Zapoczątkowaniem zmian jest nowe logo firmy
bukmacherskiej oraz odświeżenie wyglądu strony internetowej.
„Już rok 2018 był dla nas okresem wielu zmian. Wprowadziliśmy szereg nowych
funkcjonalności do naszego produktu, szczególnie w drugim i trzecim kwartale. Nowe logo
to początek zmian w 2019 roku, które przygotowaliśmy dla naszych użytkowników. Zaczynamy
od drobnej modyfikacji naszej strony, ale w kolejnych miesiącach gracze zauważą szereg zmian
w warstwie wizualnej przy jednoczesnym wprowadzaniu kolejnych funkcjonalności
uatrakcyjniających korzystanie z LV BET.” – powiedział Łukasz Kieza, Country Manager LV BET
Zakłady Bukmacherskie.
Nowe logo od listopada 2018 roku zostało już wprowadzone w LV BET na rynku niemieckim
i brytyjskim. Wraz ze zmianą wyglądu w niedługiej perspektywie firma przedstawi również
nowe inwestycje sponsoringowe i reklamowe, które będą elementami kampanii prezentującej
odświeżone logo firmy. W ślad za zmianami wizerunkowymi idzie modernizacja interfejsu
terminali zamieszczonych w punktach stacjonarnych oraz odświeżenie zaprezentowanej już
w 2018 roku aplikacji mobilnej.
LV BET działa na polskim rynku od ponad dwóch lat. W tym czasie marka zaangażowała się
w rozwój różnych dyscyplin oraz wielu klubów sportowych. LV BET jest sponsorem głównym
Wisły Kraków i Garbarni Kraków, a także oficjalnym sponsorem Wisły Płock, Widzewa Łódź,
Arki Gdynia, Piasta Gliwice, Zagłębia Sosnowiec i Stali Mielec.